Servis sluchadel
Záruční oprava:
Na sluchadlo poskytujeme záruku v délce 24 měsíce od data prodeje sluchadla koncovému uživateli. Datum prodeje sluchadla je lékařem zaznamenán do záručního listu, který je součástí uživatelské příručky sluchadla.
Pozáruční oprava:
Sluchadlo po záruce je opraveno podle stanoveného postupu servisního místa.
Doporučujeme nás předem kontaktovat prostřednictvím telefonu nebo e-mailu a dohodnout si konkrétní termín schůzky, abychom zajistili rychlé přijetí vašeho sluchadla k opravě bez zbytečného čekání.
Doporučujeme základní údržbu sluchadel:
1. Sluchadla denně vysoušejte.
2. Filtry a hák měňte každé 2-3 měsíce.
3. Pravidelně kontrolujte hadičku, v případě ztvrdnutí/prasknutí požádejte o její výměnu.
4. Používejte pouze baterie určené do sluchadel (zinko-vzduchové).
Centrální servis je součástí pobočky v Brně
REJA spol. s r. o., Příkop 843/4 (2. patro), 602 00 Brno
Tel. pobočka: +420 513 033 852
Tel. servis: +420 513 034 273
E-mail: servis.phonak@reja.cz
Pro účely zajištění servisu můžete využít níže uvedený formulář ke specifikaci vašeho problému.
Upozornění: Produkty značky Phonak jsou zdravotnické prostředky. Před jejich použitím si pečlivě pročtěte návod k použití a informace, které se vztahují k bezpečnému používání.