Servis sluchadel
Záruční opravy:
Na sluchadlo poskytujeme záruku v délce 24 měsíce od data prodeje sluchadla koncovému uživateli. Datum prodeje sluchadla je lékařem zaznamenán do záručního listu, který je součástí uživatelské příručky sluchadla.
Pozáruční opravy:
Sluchadlo po záruce je opraveno podle stanoveného postupu servisního místa.
Doporučujeme nás předem kontaktovat prostřednictvím telefonu nebo e-mailu a dohodnout si konkrétní termín schůzky, abychom zajistili rychlé přijetí vašeho sluchadla k opravě bez zbytečného čekání.
Tel.: 513 033 852
Adresa: REJA spol. s r. o., Příkop 843/4 (2. patro), 602 00 Brno
Pro účely zajištění servisu prosím využijte následující formulář ke specifikaci vašeho problému.
Provozní doba centrálního servisu pobočky Brno
Dopoledne | Odpoledne | |
Pondělí | 8:00 - 12:00 hod | 13:00 - 17:00 hod |
Úterý | 8:00 - 12:00 hod | 13:00 - 16:00 hod |
Středa | 8:00 - 12:00 hod | 13:00 - 16:00 hod |
Čtvrtek | 8:00 - 12:00 hod | 13:00 - 16:00 hod |
Pátek | 8:00 - 11:30 hod |
Upozornění: Produkty značky Phonak jsou zdravotnické prostředky. Před jejich použitím si pečlivě pročtěte návod k použití a informace, které se vztahují k bezpečnému používání.